Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Kierownik Help Desk Pomorskie
ITIL Incident lub Problem Ekspert

ITIL Incident lub Problem Ekspert

Grafton Recruitment
pomorskie, Relokacja do Centralnej Polski
praca stacjonarna
2801 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
ITIL Incident lub Problem Ekspert
Job location: Relokacja do Centralnej Polski
Nr ref.: 2-10-31887/PC
Czy uważasz się za specjalistę procesów ITIL?

Czy masz korporacyjne doświadczenie w zarządzaniu Incydentami lub Problemami?

Jeśli tak, to jest oferta dla Ciebie!

Naszym Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.

Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.

Lokalizacja: Centralno-Północna Polska; preferowana relokacja, dla wysoce doświadczonych Specjalistów możliwość częsciowo zdalnej (do 70%)

Menedżerowie na tych stanowiskach będą globalnie zarządzać danym procesem zgodnie z metodologią ITIL. Będą praktykami skoncentrowanym na głównym funkcjach ITSM / ITIL – zarządzaniu incydentem lub problemem.

Jako Manager danego procesu, będziesz odpowiedzialny za:
  • Monitorowanie wymagań oraz wykorzystania infrastruktury i usług IT
  • Identyfikację i planowanie usprawnień procesu oraz przyszłych potrzeb
  • Tworzenie analiz oraz planów pozwalających na efektywne wsparcie prowadzonych w organizacji projektów
  • Standaryzację i automatyzację zadań
  • Współpracę z licznymi jednostkami biznesowymi, zespołami technicznymi oraz zewnętrznymi partnerami,
  • Eskalowanie ryzyka
  • Zapewnienie realizacji KPI zgodnie z wewnętrznymi celami i SLA
  • jak również współpracę z Globalnym Managementem
Requirements:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu przynajmniej jednym z wymienionych procesów
  • Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3
  • Biegła znajomość języka angielskiego - współpraca z zespołami w Europie i/lub USA
  • Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk
  • Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów
  • Umiejętność priorytetyzacji, wielozadaniowość, koncentracja na szczegółach, świetna organizacja pracy
  • Posiadanie certyfikatu ITIL będzie atutem
Benefits:
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Liczne certyfikowane szkolenia
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Bezpłatne szkolenia językowe
  • Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
  • Jasna ścieżka kariery
  • Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
  • Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”