Junior Brand Manager (aktywacja marki)
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- udział w tworzeniu planów aktywacji marki w kanałach sprzedaży banku
- rozwój materiałów POS do komunikacji marki i aktywności marketingowych
- udział w tworzeniu standardów merchandisingowych
- tworzenie mechanizmów marketingu lokalnego i ich wdrażanie
- monitoring budżetu aktywacyjnego
- mierzenie efektywności działań aktywacyjnych
- samodzielna realizacja projektów związanych z rozwojem strategii marki
- sporządzanie analiz, raportów i prezentacji
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (pożądane kierunkowe: marketing i zarządzanie)
- min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu konsumenckiego i/lub handlowego lub po stronie agencji
- wiedza i doświadczenie w zakresie rozwoju i aktywowania marek
- język angielski w stopniu płynnym w mowie i piśmie
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji finansowej w dziale marketingu
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- kreatywność i pomysłowość
- znajomość narzędzi MS Office
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
Oferujemy:
- ambitną i pełną wyzwań pracę w stabilnej i rozwijającej się instytucji finansowej
- możliwość uczestniczenia w dużych projektach marketingowych
- samodzielność w działaniu
- możliwość rozwoju osobistego
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy