Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z branży rozwiązań programów lojalnościowych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Jakie będą Twoje zadania?
• współpraca ze sklepami internetowymi e - commerce w Polsce i Europie,
• monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników Programu,
• wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność działań firmy,
• koordynacja współpracy z firmami partnerskimi,
• budowanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,
• aktywne uczestnictwo i współpraca w projektach.
Czego wymagamy?
• minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego,
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
• doświadczenie w agencji interaktywnej, sieciach afiliacyjnych będzie dodatkowym atutem
• dobrej znajomości obszaru e - commerce,
• wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w pracy z Klientem,
• umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracy,
• chęci doskonalenia swoich kompetencji,
• rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
Co oferujemy?
• pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
• możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych,
• atrakcyjne warunki finansowe,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (outsoursing),
• benefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne),
• pracę w międzynarodowym środowisku z najnowszymi technologiami,
• przyjazne miejsce pracy zlokalizowane w Warszawie Centrum.