Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- dokonywanie zakupów zgodnie z dyspozycjami kierownika zakupów/asystenta działu,
- przewożenie/odbiór towarów od/do kooperantów (rejon Poznania i okolic),
- przewożenie dokumentacji firmowej,
- zarządzanie parkiem samochodowym,
- możliwa pomoc na terenie magazynu,
- wpisywanie zamówień działu utrzymania ruchu w system komputerowy.
- prawo jazdy kat. B,
- podstawy znajomości komputera,
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność.
- umowę o pracę,
- możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin lub na pół etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- auto dostawcze typu bus o ładowności do 1,5 tony,
- bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe),
- miejsce pracy: Poznań,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.