Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Zespołu Call Center Kraków
Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

Marketing Investment Group S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3202 dni temu

Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:


Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: CC/06/2015

Współpracując z nami będziesz:
  • Zarządzał/a pracą kilkunastoosobowego zespołu Biura Obsługi Klienta/ Call Center w firmie omni-channel,

  • Odpowiadał/a za realizację założonych celów biznesowych,

  • Odpowiadał/a za proces sprawnej realizacji zamówień klientów,

  • Oceniał/a i motywował/a podległych pracowników,

  • Nadzorował/a proces wdrażania nowych konsultantów,

  • Uczestniczył/a i nadzorował/a proces tworzenia procedur wewnętrznych,

  • Dbał/a o poprawne relacje w ramach współpracy z innymi departamentami,

  • Brał/a współudział w wyborze oprogramowania do zarządzania obszarem Biura Obsługi Klienta/ Call Center.

Oczekujemy od Ciebie:
  • Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta/ Call Center/ Contact Center/,

  • Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych,

  • Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/ Call Center,

  • Umiejętności zarządzania zespołem,

  • Wysokiego poziomu kultury osobistej,

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,

  • Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce.

Otrzymasz w zamian:
  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie handlowej,

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Bardzo dużą samodzielność działania,

  • Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;