Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center

Arbiter S.A.
Wałbrzych
praca stacjonarna
2848 dni temu

Ogłoszenie numer: 1161660, z dnia 2016-06-29

Arbiter S.A. to zespół osób udzielających pomocy osobom potrzebującym.
Łączy nas wspólna misja i praca wypełniona pasją.


Specjalizujemy się w branży prawnej i finansowej.

 

W związku z dynamicznym rozwojem
szukamy pracowników, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i razem

z nami pomagać osobom w całym kraju!

 

My stwarzamy możliwości, Ty osiągasz sukces!

Kierownik Call Center

Miejsce pracy: Wałbrzych

Nr Ref.: CC/06/2016

 

Opis stanowiska

  • kierowanie grupą konsultantów telefonicznych
  • wdrażanie do Call Center nowych produktów
  • szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu
  • nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży
  • tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych
  • przygotowanie grafików pracy konsultantów
  • bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy

Wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży telefonicznej
  • praktyczna umiejętność sprzedaży
  • bardzo dobra obsługa komputera
  • dyspozycyjność również w godzinach popołudniowych
  • duża samodzielność i obowiązkowość
  • zdolności analityczne
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie
  • wynagrodzenie stałe + premie
  • pakiet szkoleń
  • zdobycie cennego doświadczenia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...