Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Szczecin
-
Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację
-
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
-
koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu, współpraca z innymi działami Firmy
-
Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
-
Umiejętność obsługi komputera;
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
-
Samodzielność, dokładność;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Samodzielność w działaniu;
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
-
Stabilne warunki zatrudnienia;
-
Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, z długoletnią tradycją.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.