Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Reklamacji

AGATA S.A.
Szczecin
praca stacjonarna
2850 dni temu

Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Szczecin

 

 
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację

  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;

  • koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu, współpraca z innymi działami Firmy

Oczekiwania:
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;

  • Umiejętność obsługi komputera;

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;

  • Samodzielność, dokładność;

  • Wysoka kultura osobista;

  • Samodzielność w działaniu;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;

  • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, z długoletnią tradycją.

 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty