- Ogłoszenie nr: 162942
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 września 2014 r.
Archiwum Państwowe w Kaliszu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kierownik działu
- Administracyjno-Gospodarczego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Państwowe w Kaliszu
ul. Poznańska 207
62-800 Kalisz
Miejsce wykonywania pracy:
- Kalisz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Działu Administracyjno-Gospodarczego,
- całokształt zadań związanych z obsługą administracyjno-gospodarczą Archiwum, w tym realizacja remontów, inwestycji, przeglądów, konserwacji i napraw budynku, instalacji i urządzeń,
- wykonywanie zadań z zakresu komputeryzacji i polityki bezpieczeństwa w tym: administrowanie systemem informatycznym oraz bezpieczeństwem danych osobowych,
- nadzór nad reprografią i digitalizacją,
- prowadzenie spraw z zakresu BHP i ppoż.,
- inne czynności z zakresu spraw finansowych i socjalnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, biurowa, siedząca.
- praca w siedzibie Archiwum na pierwszym piętrze,
- sporadyczne wyjazdy służbowe,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, sprzęt do digitalizacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe informatyczne, administracyjne, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego i reprograficznego
- dobra znajomość MS Office, języka HTML
- umiejętność obsługi programów do obróbki plików graficznych i tekstowych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz pozostałych przepisów dotyczących wynagrodzeń, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy prawo zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w kierowaniu ludźmi
- komunikatywność
- dokładność i sumienność
- dobra organizacja pracy własnej
- obowiązkowość i dyspozycyjność
- motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
- samodzielność
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie na podobnym stanowisku
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów