Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta – polskiej firmy specjalizującej się w produkcji i dystrybucji wyrobów gotowych, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie prowadzonych procesów sprzedażowych w firmie;
- Tworzenie strategii sprzedaży i planów sprzedażowych;
- Sprawowanie nadzoru nad procesami związanymi z zakupami, tworzenie planów zakupowych oraz koordynowanie dostaw zgodnie z potrzebami organizacji;
- Pozyskiwanie nowych dostawców i rozszerzenie rynków zbytu;
- Negocjowanie warunków umów handlowych z klientami i dostawcami oraz nadzór nad ich poprawnością;
- Planowanie i organizacja działań marketingowych w firmie;
- Kontrolowanie przepływu środków finansowych firmy oraz monitorowanie osiąganych wyników sprzedażowych;
- Kierowanie podległym zespołem pracowników działu handlowego;
- Sporządzanie oraz analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, w tym działań konkurencji;
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz zarządem firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierownika handlowego - mile widziane w firmy produkcyjne (np. tworzywa sztuczne, stolarka okienna, elektronika, automotive);
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego (zarządzanie/ marketing/ zarządzanie sprzedażą);
- Znajomości zasad oraz mechanizmów budowy strategii sprzedażowej i marketingowej;
- Wiedzy i umiejętności praktycznego stosowania metod oraz technik sprzedaży;
- Umiejętności analitycznych, strategicznych i negocjacyjnych;
- Wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności prezencji podczas spotkań handlowych;
- Bardzo dobrej umiejętności organizacji i koordynacji pracy własnej oraz podległego zespołu;
- Wysokiej motywacji do rozwoju firmy oraz własnych kompetencji;
- Doświadczenia w kierowaniu i motywowaniu pracowników;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. B2);
- Prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie z ponad 25- letnim doświadczeniem na polskim rynku;
- Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę/ kontrakt;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy;
- Możliwość realnego wpływania na strategię i politykę sprzedażową firmy;
- Dostęp do materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy;
- Dobre warunki do rozwoju umiejętności w zakresie kierowania zespołem;
- Pomoc przy organizacji przeprowadzki dla osób, które mieszkają poza terenem województwa warmińsko-mazurskiego.