Ogłoszenie numer: 1835272, z dnia 2017-11-10
WOJSKOWE ZAKŁADY MOTORYZACYJNE S.A. W POZNANIU
zatrudnią pracowników gwarantując umowę o pracę na stanowisko:
Kierownik Działu Inwestycji i Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Zakres podstawowych obowiązków:
- zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych,
- koordynowanie i nadzorowanie bieżącej konserwacji sprzętu i jego naprawy,
- opracowywanie harmonogramów okresowych przeglądów technicznych i kontrolowanie zawartych w nim terminów,
- katalogowanie dokumentacji technicznej wykorzystywanej na terenie przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń, a także nanoszenie w niej bieżących aktualizacji,
- zarządzanie pracami podległego zespołu pracowników, koordynowanie jego działania i wyznaczanie celi poszczególnym jednostkom,
- przygotowanie planów inwestycyjnych, ich analiza i opiniowanie, przygotowanie dla Zarządu uzasadnienia i opłacalności poszczególnych projektów,
- realizacja inwestycji począwszy od przygotowania wytycznych, poprzez ofertowanie, negocjacje, nadzór nad projektowaniem, wykonaniem, montażem, odbiorami wstępnymi, końcowymi, aż do przekazania do użytkowania,
- podejmowanie inicjatyw w zakresie optymalizacji lub obniżania kosztów działalności,
- współpraca z firmami serwisowymi,
- współpraca z działem produkcji, zakupów, a także innymi działami firmy związanymi z procesem technologicznym i produkcji.
Wymagania
- przynajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z utrzymaniem ruchu w zakładzie produkcyjnym,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- umiejętności zarządcze z zastosowaniem nowoczesnych metod organizowania utrzymania ruchu (TPM),
- umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
- umiejętność podejmowania decyzji i ukierunkowanie na rozwiązywanie problemów i zadań,
- samodzielność, inicjatywa i konsekwencja w planowaniu i osiąganiu celów,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.