Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu
chcesz być częścią naszego zespołu i razem
z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 31029/KDOK/48 / Poznań, os. Kopernika
Zarządzanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań w celu obsługi klienta na najwyższym poziomie i zapewnienia sprawnej pracy w punkcie obsługi klienta i na linii kas.
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w zarządzaniu obszarem związanym z obsługą klienta
- Dobra znajomość zagadnień gwarancji i rękojmi
- Umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników i pracy zespołowej
- Uprzejmość, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność wpływania na innych, negocjacji
- Świadomość finansowa, umiejętność zarządzania budżetem
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
- Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
- Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
- Dodatkowe świadczenia (świąteczne bony pieniężne, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
- Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
- Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami