Kierownik Działu Windykacji Telefonicznej
Wrocław
- prowadzenie zespołu windykacyjnego realizującego procesy windykacyjne w sposób profesjonalny i zgodny z obowiązującymi procedurami oraz standardami
- realizacja założonych planów w zakresie efektywności windykacji telefonicznej
- opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych regulacji organizujących pracę zarządzanego działu
- odpowiedzialność za szkolenie, rekrutację i organizację podległych zespołów (ok. 50 pracowników)
- analiza, projektowanie i wdrażanie procesów windykacyjnych oraz podnoszenie ich efektywności
- opracowywanie analiz i raportów na potrzeby informacji zarządczej
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3-letnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu dużym (kilkudziesięcioosobowym) zespołem Call Center
- doświadczenie w samodzielnym projektowaniu i zarządzaniu procesami CC
- znajomość procesów windykacyjnych będzie dużym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- rozwinięte umiejętności analityczne
- silna motywacja i konsekwencja w realizacji stawianych celów
- umiejętność realizacji zadań pod presją czasu
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- pracę w renomowanej międzynarodowej korporacji i możliwość dalszego rozwoju
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- miesięczny system premiowy
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych
- pracę z doświadczonym zespołem chętnie dzielącym się wiedzą