specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Realizacja strategii zakupowej zgodnie z polityką firmy; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz zarządzanie umowami; Analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych dostawców i produktów; Optymalizacja kosztów zakupów; Współpraca z innymi działami w celu...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów międzynarodowych, Udzielanie informacji o cenach, dostępności i specyfikacji produktów, Zarządzanie korespondencją i dokumentami sprzedaży, Realizacja zamówień, Utrzymywanie dobrych relacji z zagranicznymi partnerami, Odpowiadanie na pytania i...
Wyszukiwanie dostawców i podwykonawców; Uzgadnianie warunków technicznych zapytań ofertowych; Przygotowywanie kryteriów oceny ofert; Analiza otrzymanych ofert; Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami i podwykonawcami z zagranicy (w języku angielskim) Ścisła współpraca z...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Nadzorowanie zakupu nowych maszyn i narzędzi – od planowania projektu, po wdrożenie produkcji seryjnej; Koordynacja zakupów towarów bezpośrednich, dla zakładów produkcyjnych firmy w kraju i za granicą; Niezależne negocjacje z dostawcami, aż do momentu zawarcia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zadania: Praca w firmie produkcyjnej; Przygotowywanie zamówień materiałów opakowaniowych Koordynowanie bieżącego zaopatrzenia w materiał niezbędny do produkcji; Obsługa logistyczna zakupu materiałów – działania w systemie – wywoływanie dostaw, nadzór oraz koordynacja dostaw; Praca...
Lobo HR - międzynarodowa agencja doradztwa personalnego, której celem jest wyróżniać się dbałością o doskonałą obsługę Klientów oraz dostarczanie usług najwyższej jakości, z wykorzystywaniem nowoczesnych i precyzyjnych rozwiązań w procesie realizacji projektów HR.
Wspieramy przedsiębiorstwa w różnorodnych projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dla naszych Klientów realizujemy rekrutacje, outsourcing pracowników, szkolenia, audyty i szeroko pojęte doradztwo HR. By być bliżej Państwa posiadamy zespoły w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Berlinie i Amsterdamie.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy zajmującej się dystrybucją surowców poszukujemy:
Kierownik działu Zakupów
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
Poszukiwanie producentów surowców spożywczych i chemicznych na terenie całego świata
Zbieranie ofert, negocjowanie cen zakupu
Realizacja dostaw
Nadzór nad realizacją dostaw, organizacja transportu, realizacja rozliczeń
Udział w targach branżowych
Monitorowanie rynku producentów
Współpraca z działem sprzedaży w obszarze potrzeb zakupowych
Wymagamy:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość rynku dostawców surowców spożywczych i chemicznych
Umiejętność wiązania informacji o klientach z potrzebami zakupowymi
Znajomość procedur importowych
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętność komunikacji w języku angielskim
Znajomość programów Ms Office
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie firmie z kilkunastoletnim stażem w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Realizacja strategii zakupowej zgodnie z polityką firmy; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz zarządzanie umowami; Analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych dostawców i produktów; Optymalizacja kosztów zakupów; Współpraca z innymi działami w celu...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów międzynarodowych, Udzielanie informacji o cenach, dostępności i specyfikacji produktów, Zarządzanie korespondencją i dokumentami sprzedaży, Realizacja zamówień, Utrzymywanie dobrych relacji z zagranicznymi partnerami, Odpowiadanie na pytania i...
Wyszukiwanie dostawców i podwykonawców; Uzgadnianie warunków technicznych zapytań ofertowych; Przygotowywanie kryteriów oceny ofert; Analiza otrzymanych ofert; Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami i podwykonawcami z zagranicy (w języku angielskim) Ścisła współpraca z...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Nadzorowanie zakupu nowych maszyn i narzędzi – od planowania projektu, po wdrożenie produkcji seryjnej; Koordynacja zakupów towarów bezpośrednich, dla zakładów produkcyjnych firmy w kraju i za granicą; Niezależne negocjacje z dostawcami, aż do momentu zawarcia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zadania: Praca w firmie produkcyjnej; Przygotowywanie zamówień materiałów opakowaniowych Koordynowanie bieżącego zaopatrzenia w materiał niezbędny do produkcji; Obsługa logistyczna zakupu materiałów – działania w systemie – wywoływanie dostaw, nadzór oraz koordynacja dostaw; Praca...