Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z ekspansją na rynek polski poszukujemy pracownika (Warszawa) na stanowisko:
Zadania:
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za kontrolę dokumentacji, przepływu towarów, optymalizację wykorzystania przestrzeni magazynowej, infrastrukturę magazynową, kontrolę kosztów, planowanie, nadzór i zarządzanie podległym personelem, sprawną komunikację z innymi działami, przestrzeganie zasad i procedur przyjętych w firmie.
- Wykształcenie min. Średnie (preferowany profil logistyczny),
- 5 lat doświadczenia w pracy w magazynie, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym,
- Znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową,
- Doświadczenie w zakresie zarządzania personelem,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Obsługa komputera w zakresie w MS Office,
- Podstawowa znajomość języka niemieckiego lub (angielskiego).
- Stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie,
- Gruntowne przeszkolenie w naszych oddziałach w Niemczech i w Polsce,
- Możliwość awansu w ramach struktur firmy,
- Przyjazną atmosferę w pracy.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie: TG_KIEROWNIK MAGAZYNU_
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.