Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Obsługi Klientów

Bank Zachodni WBK S.A.
Łuków
praca stacjonarna
3178 dni temu
Kierownik Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Łuków
Nr ref.: KOKI/01/2015/Łuków

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.

DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych w oddziale
  • Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
  • Zapewnienie stosowania polityk i procedur kredytowych w zespole zgodnie z obowiązującymi w Banku regulacjami
  • Zapewnienie odpowiedniej jakości zarządzania portfelem klientów
  • Zorganizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zespole obsługi klientów
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
  • Wykształcenia wyższego; preferowane ekonomiczne
  • Doświadczenia w pracy w placówce bankowej
  • Ugruntowanej wiedzy z zakresu bankowości detalicznej
  • Dobrej znajomości oferty produktów bankowych i niebankowych dla klientów indywidualnych i biznesowych
  • Znajomości prawa bankowego, dewizowego i czekowego
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Zdolności organizacyjnych, operatywności, predyspozycji kierowniczych
  • Umiejętności: sprzedażowych, negocjacji, zarządzania czasem pracy, budowania relacji z klientami
  • Otwartości na zmiany
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
  • Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
  • Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
  • Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
  • Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
  • Prywatną opiekę zdrowotną
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że odbiorcą moich danych osobowych mogą być następujące podmioty z Grupy BZ WBK S.A.: BZ WBK Leasing S.A., BZ WBK Faktor Sp. z o.o., Dom Maklerski BZ WBK S.A., BZ WBK Nieruchomości S.A. , a także placówki partnerskie”

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.

 

Poznaj

Santander Bank Polska S.A.

Efekt Santander

Nasza praca codziennie wpływa na 140 milionów osób. W jaki sposób? Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dzieleniu się doświadczeniem, nieustannym poszukiwaniem nowych sposobów działania i dostosowaniem się do wymogów, jakie stawiają przed nami nowe wyzwania.

Zmieniamy się wchodząc w rzeczywistość cyfrową – przekonaj się, że nawet najmniejsze Twoje działanie będzie mieć olbrzymią moc.

Na tym właśnie polega efekt Santander.