Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
Kierownik ds. Kadrowych
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zleceniobiorców
- przygotowywanie oraz akceptowanie dokumentacji kadrowej.
- zapewnienie zgodności dokumentacji kadrowej z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
- prowadzenie korespondencji pisemnej i telefonicznej z instytucjami państwowymi, w tym w szczególności z ZUS i NFZ, uczestnictwo w kontrolach ZUS oraz inspekcji pracy
- współpraca z zagranicznymi instytucjami publicznymi w zakresie koordynacji systemów zabezpieczeń społecznych
- tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
- organizacja pracy oraz zarządzanie podległym zespołem zapewniające sprawną i terminową obsługę kadrową zleceniobiorców
- wsparcie pracowników oddziałów firmy w Polsce i za granicą w zakresie tematyki kadrowo-ubezpieczeniowej
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i prawa cywilnego w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym w szczególności z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (w tym procedury poświadczania formularzy A1)
- minimum 3-letnie doświadczenie w dziale kadr i płac w firmach usługowych zatrudniających co najmniej kilkuset pracowników
- biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie
- umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
- terminowość, skrupulatność, bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
- wykorzystanie języka angielskiego w codziennej pracy
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport