Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B
    1 dni
    Zakres obowiązków: koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; optymalizacja kosztów procesu usuwania usterek; weryfikowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik sekcji reklamacji

WIX-FILTRON Sp. z o.o.
Gostyń
praca stacjonarna
3284 dni temu

Ogłoszenie numer: 669065, z dnia 2015-04-23

WIX-FILTRON Sp. z o.o. – jesteśmy producentem i dystrybutorem filtrów dla motoryzacji, maszyn i urządzeń silnikowych. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1982 r. Należymy do międzynarodowego koncernu motoryzacyjnego AFFINIA Group – części amerykańskiej grupy kapitałowej The Cypress Group z siedzibą w Nowym Jorku.

Obecnie poszukujemy osób gotowych dołączyć do naszego zespołu w Gostyniu na stanowisku:

Kierownik sekcji reklamacji

Miejsce pracy: Gostyń

Nr Ref.: 09/2014/DJ

 

Opis stanowiska

  • inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów w oparciu o analizy reklamacji

  • standaryzowanie działań i rozwiązań dotyczących kwestii jakościowych w odniesieniu do dostawców

  • przygotowywanie umów jakościowych dla dostawców

  • przeprowadzanie i udział w audytach wyrobu, procesu i systemu jakości

  • bieżące analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych dostaw

  • współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji w zakresie reklamacji

  • odpowiedzialność za prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych

  • koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy podległego zespołu

  • sporządzanie analiz, zestawień i raportów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne

  • min. 3 – letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale jakości, w tym min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, preferowane w branży produkcyjnej

  • znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1

  • znajomość ISO/TS 16949

  • wiedza z zakresu 8D, 5why, PPAP

  • umiejętność kierowania zespołem

Oferujemy

  • ciekawa, pełna wyzwań praca, w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami

  • atrakcyjny pakiet pozapłacowy

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B
    1 dni
    Zakres obowiązków: koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; optymalizacja kosztów procesu usuwania usterek; weryfikowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...