Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 7533
Warunki pracy
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- organizowanie i zabezpieczenie sprzętu, urządzeń i materiałów łączności, informatyki, radiokomunikacji i obserwacji technicznej oraz awaryjnego zasilania
- planowanie oraz realizowanie przydzielonych limitów finansowych, związanych z zabezpieczeniem działania systemów łączności, informatyki, obserwacji technicznej i zasilania awaryjnego
- sporządzania planów zamówień publicznych oraz prowadzenie ewidencji wydatków , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie decyzjami i wytycznymi
- organizowanie i nadzorowanie prowadzenia ewidencji oraz gospodarki mieniem Wydziału Łączności i Informatyki
- prowadzenie ewidencji planu finansowego, wydatków budżetowych oraz wydatków dokonywanych ze środków pochodzących z funduszu celowego, w układzie paragrafowym i zadaniowym oraz monitorowanie realizacji wydatków zrealizowanych w ramach planów i limitów finansowych
- przypisywanie wydatków do poszczególnych podzadań i działań zgodnie z zatwierdzonym budżetem zadaniowym lub wydatków bezpośrednio do wskazanego działania budżetu zadaniowego
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi decyzjami i wytycznymi
- przeciwdziałanie powstawaniu zapasów ponadnormatywnych. Wykonywanie wyceny rzeczowych aktywów majątku łączności i informatyki uznanych za zbędne oraz podejmowanie czynności związanych z ich odsprzedażą, przekazaniem lub wybrakowaniem
- określanie potrzeb w zakresie środków finansowych na realizację usług oraz zakup materiałów i sprzętu będącego we właściwości pionu łączności i informatyki niezbędnych do realizacji zadań związanych z objęciem Straży Granicznej militaryzacją
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych ( ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi ) oraz dotyczących gospodarowania środkami budżetu państwa oraz zasad rachunkowości
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dyspozycyjność