Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 7545
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- organizacja i nadzór pracy podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych i rozliczania środków budżetowych
- nadzór i sprawdzanie prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych ( ewidencja syntetyczna i analityczna) dla działalności budżetowej i pozabudżetowej oraz rozliczania dochodów i wydatków budżetowych oraz innych świadczeń
- nadzorowanie i sprawdzanie prawidłowości rozliczenia sum depozytowych oraz pozostałych rozrachunków publiczno-prawnych jak również wobec kontrahentów
- nadzorowanie i sprawdzanie prowadzenia ewidencji środków trwałych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego oraz wartości niematerialnych i prawnych
- nadzorowanie prawidłowego i terminowego rozliczania krajowych i zagranicznych podróży służbowych
- nadzorowanie prowadzenia gospodarki mandatowej oraz ewidencji i rozliczania posiadanych druków ścisłego zarachowania
- prowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- nadzorowanie i sprawdzanie ksiąg rachunkowych w zakresie Funduszy Europejskich oraz weryfikowanie dokumentacji przekazywanej do jednostki nadrzędnej w ramach przedmiotowych funduszy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne- znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, m.in. Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawa o podatku od towarów i usług, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- biegła znajomość obsługi księgowych programów komputerowych oraz pakietu MS Office
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność kierowania zespołem pracowniczym
- umiejętność pracy pod presją czasu , pracy w sytuacjach stresowych oraz rozwiązywania konfliktów
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostce budżetowej
- znajomość obsługi bankowości elektronicznej oraz programów księgowych: Płatnik, Trezor
- dyspozycyjność