Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center

Fines S.A.
pomorskie, Trójmiasto, Sopot
praca stacjonarna
3078 dni temu

Fines S.A. jest ogólnopolskim liderem na rynku pośrednictwa finansowego w zakresie pożyczek gotówkowych i konsolidacyjnych w sieci agencyjnej. Współpracujemy z siecią 2.500 biur kredytowych na terenie całego kraju. Jesteśmy członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce , laureatem programu Solidna Firma 2007-2015 oraz od 3 lat corocznie otrzymujemy tytuł Firma Fair Play.

 

Naszym potencjałem jest pełen idei i zaangażowania zespół pracowników. Tworzymy nowoczesne i rozwojowe środowisko pracy oraz przyjacielski klimat sprzyjający kreatywności, otwartości i współpracy. Jeśli chcesz zostać jednym z nas, zaaplikuj więc na stanowisko:

Kierownik Call Center
Miejsce pracy: Trójmiasto, Sopot

 

Opis stanowiska:
  • kierowanie zespołem telefonicznych Doradców kredytowych
  • przygotowywanie ofert kredytowych dla Klientów z bazy własnej Fines
  • tworzenie i realizacja akcji retencyjnych z bankami i firmami pożyczkowymi
  • współpraca z sieciami afiliacyjnymi oraz promocja w Internecie
  • współtworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych i marketingowych
  • aktywny udział w rozwoju platformy informatycznej Fines
Wymagania:
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • komunikatywność w relacjach z Agentami kredytowymi
  • kreatywność i determinacja w realizacji celów
  • znajomość rynku kredytowego
Oferujemy:
  • ciekawą i samodzielną pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w przyjacielskim i dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • kartę Multisport, dofinansowanie obiadów,
  • niespotykaną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...