poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Wydziału Wynagrodzeń w Departamencie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Nr Ref.: DK_WW_KW
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Kierowanie pracą Pracowników Wydziału Wynagrodzeń poprzez m.in. delegowanie zadań, monitorowanie oraz ocenę ich realizacji, motywowanie i dbanie o rozwój Pracowników oraz zapewnienie bieżącej wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawa pracy podległych Pracowników.
- Kontrola i nadzór nad dokumentami związanymi z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, obciążeń publiczno-prawnych oraz opieką socjalną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pracy (m.in. Kodeks pracy, Ustawy o US, NFZ, PDOF, ZFŚS oraz uregulowania wewnętrzne).
- Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń i ich pochodnych oraz narzutów na wynagrodzenia pracowników Spółki.
- Gospodarowanie środkami i realizacją świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Obsługa umów cywilno-prawnych zawieranych z osobami fizycznymi i świadczącymi usługi zarządzania (umowy zlecenia, umowy o dzieło, kontrakty menedżerskie).
- Obsługa Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- Współudział w zakresie budowania i wdrażania polityki wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych w Spółce.
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń i świadczeń.
- Inicjowanie usprawnień i modyfikacji funkcjonalności modułu wynagrodzeń w SAP HR.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz mile widzialne z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
- Minimum 6 lat stażu pracy na stanowisku kierowniczym, w tym 3 lata w działach personalnych/ kadrowo-płacowych.
- Biegła znajomość zagadnień z zakresu wynagrodzeń i świadczeń oraz ubezpieczeń społecznych.
- Dobra znajomość programu SAP HR-PY.
- Dobra znajomość programu Płatnik.
- Umiejętność stosowana i interpretacji przepisów prawa.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office).
- Bardzo dobre umiejętności w zakresie planowania, organizowania, kontrolowania i delegowania.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.