Najnowsze oferty pracy

  • Global Head of Insurance

    Malta Trading Sp. z o.o. SK.   Malta, Sliema    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu Inicjatyw i Kosztów

PKO Bank Polski S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2486 dni temu
Kierownik Zespołu Inicjatyw i Kosztów

Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Zarządzania Zasobami IT

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: CEN/142/06/2017

 

 

 

Główne zadania:
  • zapewnienie wsparcia w planowaniu i monitorowaniu realizacji budżetu kosztów Departamentu

  • zapewnienie wsparcia realizacji postępowań zakupowych

  • zapewnienie wsparcia realizacji inicjatyw projektowych

  • informowanie kierownictwa Departamentu o zagrożeniach w zakresie realizacji budżetu kosztów oraz proponowanie rozwiązań zaradczych

  • realizacja zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku, w tym nadzór nad ich rozliczaniem na potrzeby kontroli budżetu kosztów

  • koordynacja działań i realizacja inicjatyw projektowych w zakresie kompetencji Departamentu, w tym nadzór nad ich rozliczaniem na potrzeby kontroli budżetu kosztów

  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach realizowanych inicjatyw projektowych, monitorowanie i raportowanie statusu realizacji inicjatyw projektowych

Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: bankowość, informatyka, ekonomia, zarządzanie

  • wiedza z zakresu zarządzania projektami IT – minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu inicjatyw projektowych i zarządzaniu budżetem projektowym

  • wiedza z zakresu optymalizacji procesów - łatwość w identyfikowaniu nieefektywności w organizacji oraz sposobów ich usuwania

  • wiedza w obszarze zarządzania finansami (budżetowanie, zarządzanie kosztami, przygotowywanie planów i projektów kosztów)

  • determinacja i zorientowanie na osiąganie założonych celów

  • doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi (znajomość zasad organizacji pracy, umiejętność motywowania pracowników, umiejętność delegowania i rozliczania zadań)

  • zdolność podejmowania decyzji przy ograniczonym zestawie informacji

Oferujemy:
  • umowę o pracę

  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny

  • konkurencyjne wynagrodzenie

  • profesjonalny system szkoleń

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Global Head of Insurance

    Malta Trading Sp. z o.o. SK.   Malta, Sliema    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities of the Role In-house Insurance Broker for the Kronospan global insurance needs which mainly consists of a global Property Damage and Business Interruption program, General Liability Insurance and Marine Open Cover; Internal insurance contact person for all Kronospan entities;...