Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JO-1412-2991399
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- opracowywanie oraz wdrażanie wysokich standardów z zakresu telefonicznej obsługi klienta oraz utrzymania długofalowych relacji z klientem
- rozwijanie programu strategii działania oraz ścieżki sukcesu związanego z procesem obsługi klienta
- koordynacja procesu oraz procedur obsługi klienta – dbanie o utrzymanie wysokich standardów jakości pracy, pomoc w sytuacjach problematycznych
- rola Mentora/ Kierownika zespołu
- analiza, interpretacja oraz prognozowanie osiąganych wyników
Od kandydatów oczekujemy:
- około 2-letnie doświadczenie pracy w zarządzaniu zespołem
- znajomość procesu telefonicznej obsługi klienta oraz umiejętność globalnego spojrzenia na ten proces
- płynna znajomość języka angielskiego
- znajomość języka niemieckiego jako dodatkowy atut
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, przywódcze oraz analityczne
- wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Nasz klient oferuje:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, z młodymi i uśmiechniętymi ludźmi
- atrakcyjne wynagrodzenie, z bogatym pakietem benefitów
- praca w centrum Warszawy