Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik zespołu sprzedaży telefonicznej (projekt wydawniczy)

Kierownik zespołu sprzedaży telefonicznej (projekt wydawniczy)

Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2650 dni temu


 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Kierownik zespołu sprzedaży telefonicznej (projekt wydawniczy)

Miejsce pracy: Warszawa
TL/12/16

Opis stanowiska:
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów),
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
  • Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Raportowanie do Kierownika Projektu.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
  • Doświadczenie przy realizacji projektów wydawniczych,
  • Umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Duża samodzielność oraz obowiązkowość,
  • Znajomość angielskiego będzie atutem.
Oferujemy:
  • Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
  • Pakiet socjalny (multisport oraz prywatna opieka medyczna).
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...