Grupa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Kierownik
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: K/12/2017
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Zarządzanie oddziałem Firmy oraz realizacja celów biznesowych,
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- Realizowanie strategii sprzedażowych,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami,
- Odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówień Klientów,
- Tworzenie ofert cenowych dla Klientów,
- Motywowanie i zarządzanie podległym zespołem,
- Reprezentowanie Firmy na zewnątrz.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze B2B,
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Wykształcenia wyższego (preferowane zarządzanie, ekonomia),
- Wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych,
- Orientacji na cel, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Umiejętności podejmowania trafnych decyzji w warunkach stresu,
- Zdolności analitycznego i strategicznego myślenia,
- Odpowiedzialności, inicjatywy i przedsiębiorczości,
- Prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- Samodzielność, dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych inicjatyw,
- Możliwość realnego wpływu na strategię firmy,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz rozbudowany system premiowy,
- Serdeczną atmosferę i entuzjazm współpracowników,
- Dofinansowanie do benefitów pozapłacowych.