Najnowsze oferty pracy

  • Pomocnik biurowy

    ManpowerGroup   Nowa Ruda    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka w Sekcji Weryfikacji i Kontroli

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacji

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Nowa Ruda Specjalista ds. Administracyjnych Nowa Ruda
Komisarz skarbowy w Dziale Obsługi Bezpośredniej

Komisarz skarbowy w Dziale Obsługi Bezpośredniej

Urząd Skarbowy w Nowej Rudzie
Nowa Ruda
praca stacjonarna
3490 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162727
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2014 r.

Urząd Skarbowy w Nowej Rudzie

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • komisarz skarbowy
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    57-400 Nowa Ruda
    ul. Kolejowa 23

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nowa Ruda

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • bezpośrednia obsługa podatnika
  • prowadzenie spraw w zakresie identyfikacji i rejestracji podatkowej
  • prowadzenie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych, w tym badanie zasadności zwrotu podatku VAT
  • wprowadzanie do systemów informatycznych danych z deklaracji oraz innych dokumentów
  • tworzenie i zatwierdzanie rejestrów przypisów/odpisów wprowadzonych dokumentów oraz prowadzenie innych niezbędnych ewidencji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego w Nowej Rudzie,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie w pozycji siedzącej,
    - bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym,
    - wykonywanie zadań pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - narzędzia pracy - komputer, sprzęt biurowy,
    - miejsce pracy - parter i pierwsze piętro w budynkach 1-piętrowym i 3-piętrowym,
    - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
    - budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, wąskie drzwi

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w organach skarbowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego, w szczególności ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych
    • umiejętność programów: POLTAX, Ewidencje, Biblioteka Akt,
    • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (Word, Excel, OpenOffice),
    • umiejętność pracy w zespole,
    • rzetelność i dokładność,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność skutecznej komunikacji, w tym z klientem zewnętrznym.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym,
  • doświadczenie w pracy w organach podatkowych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pomocnik biurowy

    ManpowerGroup   Nowa Ruda    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań zakupowych na dostawy i usługi realizowane na rzecz Oddziału z wyłączeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie i na zasadach określonych odrębnie; realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka w Sekcji Weryfikacji i Kontroli

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: przyjmowanie od jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie kontroli oraz weryfikacji wszystkich danych dostarczonych dokumentów, jak i danych zawartych w systemie oraz sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacji

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...