Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: Nr. Ref. KT/WSSA-07/LUB
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta indywidualnego będzie należała:
- Obsługa rozmów przychodzących dotyczących produktów i usług Firmy Telekomunikacyjnej
- Przekazywanie informacji na temat faktur i płatności klientów
- Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z klientem dotyczącej Sieci Komórkowej
- Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
- Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów.
- Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office)
- Dyspozycyjność ( praca w systemie zmianowym, ok. 8h dziennie)
- Dobra dykcja i brak wad wymowy
- Wykształcenie średnie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Wynagrodzenie godzinowe (11,50 - 12zł brutto)
- Możliwość skorzystania z benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, atrakcyjne oferty ubezpieczeń)
- Szkolenia wstępne i doskonalające
- Możliwość awansu w międzynarodowej firmie oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
- Stałą i stabilną pracę w firmie z długoletnią tradycją na rynku
- Możliwość uzyskania premii i prowizji
- Możliwość pogodzenia nauki w systemie zaocznym z pracą