Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
OFERUJEMY TO CO LUBISZ
- Pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
- Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach szybko rozwijającej się spółki
- Szkolenia pod okiem doświadczonych pracowników
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Jasne zasady premiowania
- Możliwość korzystania z pakietów świadczeń dodatkowych zgodnie z regulaminem firmy (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, siłownia)
- Praca zmianowa
OPIS STANOWISKA
- Obsługa w zakresie kontroli i windykowania należności
- Monitorowanie ustalonych płatności
- Telefoniczny kontakt celem prowadzenia negocjacji warunków spłat zobowiązań finansowych
- Proponowanie przedłużenia terminu zapłaty zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- Zapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji
- Optymalne zarządzanie powierzonym portfelem poprzez odpowiedni dobór dostępnych narzędzi
- Realizacja założonych celów
- Dbanie o odpowiedni poziom i jakość pracy
- Współpraca z wewnętrznymi działami w spółce
WYMAGANIA
- Wykształcenie min. Średnie
- Mile widziane doświadczenie w Call Center lub obsłudze klienta
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne, analityczne i interpersonalne
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne- asertywna dyplomacja
- Determinacja i pełne zaangażowanie, ukierunkowane na wynik oraz stawiane cele
- Umiejętność rozwiązywania problemów i nastawienie na współpracę
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość pakietu obsługi komputera i MS Office