Ogłoszenie numer: 897362, z dnia 2015-12-07
Klient portalu Praca.pl
Nowo powstała Spółka z branży telekomunikacyjnej poszukuje osób, które rozpoczną pracę w Biurze Obsługi Klienta na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi Klientów w Punkcie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Skierniewice
Opis stanowiska
Poszukujemy ambitnych, zmotywowanych i pozytywnie nastawionych do życia osób, które wraz z zespołem telekomunikacyjnym skutecznie utworzą i rozwiną Biuro Obsługi Abonenta. Zadania należące do zespołu obsługi klienta to:
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia obsługa Klientów w Punkcie Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami
- obsługa korespondencji oraz dbanie o sprawny obieg dokumentów w Spółce
- wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie
- przyjmowanie oraz rejestrowanie pism bezpośrednio w punkcie od klientów
- dbałość o wizerunek firmy
- raportowanie efektów pracy
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta zewnętrznego/wewnętrznego
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętności komunikacyjne
- poprawna dykcja i płynność wypowiedzi
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- skrupulatność i systematyczność
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- postawa w pracy "zrobię to"
- sprawna znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- udział w tworzeniu nowych procesów w zespole obsługi klienta
- otwartą atmosferę
- umowę o pracę (pełny etat)
- pakiet opieki medycznej
- pakiet sportowy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pracę od poniedziałku do piątku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.