Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: GoReSz08/16
Jeżeli:
- jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 8:00-18:00 (na 4, 6 lub 8 godzin dziennie)
- masz nienagnaną dykcję
- nie lubisz sprzedawać, ale za to potrafisz rozmawiać z ludźmi
- szybko i łatwo przyswajasz wiedzę
- radzisz sobie z obsługą programu MS Office
- lubisz pracować w zespole
- masz wykształcenie min. średnie
... ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- telefoniczna obsługa Klienta z zakresu ubezpieczeń, m.in. rejestracja zgłoszeń szkód
- udzielanie informacji na temat ubezpieczeń
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
Otrzymasz:
- profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna lub karta sportowa)
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju i awansu
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole
- dogodna lokalizacja