Ogłoszenie numer: 1487230, z dnia 2017-03-01
W TIVRON prężnie działamy na rynkach zagranicznych prowadząc rozmaite projekty dla firm zewnętrznych w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
Mimo wielojęzykowego profilu naszej działalności NIE jesteśmy korporacją.
W pracy zawsze stawiamy na ludzi - doskonale wiemy, że to dzięki NIM jesteśmy, kim jesteśmy!
Rozrastamy się - z końcem ubiegłego roku było nas około 20. Obecnie nasz zespół liczy ok. 50 osób i to nie koniec! Powiększamy rynki: NIEMIECKI i HISZPAŃSKI
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta na rynek Niemiecki/Hiszpański
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa posprzedażową zamówień, które klienci składają przez Internet (głównie kontakt tel);
- powiększanie złożonych zamówień (dosprzedaż);
- badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów.
Wymagania
- Twoja znajomość jednego z wymienionych języków pozwoli na swobodną komunikację (w mowie i piśmie);
- praca z klientem nie jest Ci obca;
- chcesz poszerzać swoje kompetencje w obszarze obsługi klienta i sprzedaży;
- jesteś osobą otwartą, która lubi wyzwania;
- masz dużo pozytywnej energii i dystans do świata ;)
Oferujemy
- kontakt z żywym językiem i kulturą (klienci to native speakerzy);
- pracę na pełny/niepełny etat (20 – 40h tyg);
- szkolenia w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym udoskonalisz swoje umiejętności;
- możliwość awansu w strukturach firmy, jeśli tylko posiadasz predyspozycje do zarządzania zespołem;
- samodzielność w realizacji celów a także wsparcie na każdym kroku w razie potrzeby
- atmosferę współpracy w kompetentnym i przyjaznym zespole;
- wynagrodzenie 3000 – 4000 zł netto;
- udział inicjatywach integracyjnych;
- płatny urlop;
- warunki współpracy gwarantujące składki ZUS;
- udział w inicjatywach integracyjnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.