Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której
głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Konsultant ds. wsparcia punktów obsługi
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JM/09/2016
- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów wewnętrznych firmy
- wsparcie w przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją
- obsługę połączeń telefonicznych i udzielanie informacji dotyczących usług i produktów telekomunikacyjnych
- zapewnienie właściwej współpracy z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań
- profesjonalną obsługę powierzonych spraw
- wykształcenie średnie
- biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office
- chęć rozwoju osobistego i nabywania nowej wiedzy
- konsekwencja w realizacji powierzonych obowiązków
- orientacja na cel i wyniki
- dyspozycyjność oraz gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli w przedziale godzin 8-21 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- elastyczne godziny pracy
- umowę o pracę (w okresie próbnym umowa zlecenie)
- przejrzystą ścieżkę kariery- możliwość awansu w strukturach firmy
- system bezpłatnych szkoleń
- atrakcyjne benefity- dopłata do pakietu sportowego, medycznego oraz ubezpieczenia grupowego
- młody, dynamiczny i kreatywny zespół
- atrakcyjną lokalizację w Centrum Poznania w dużej międzynarodowej firmie
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".