Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2276 dni temu
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, poszukuje dla swojego międzynarodowego Klienta kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
odbiór połączeń przychodzących od klientów;
rozwiązywanie zgłaszanych problemów;
opcjonalne umawianie serwisu;
korespondencje e-mail oraz praca z komunikatorami.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie B1 i piśmie B2;
dobra organizacja czasu pracy;
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
komunikatywność oraz otwartość.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie 4.500 brutto/mc (umowa o pracę);
praca na pełen etat od poniedziałku do piątku po 8,5h/dziennie;
możliwość rozpoczęcia kariery w środowisku międzynarodowym;
pracę w młodym zespole.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...