DAGMA sp. z o.o. jest jednym z największych na polskim rynku dystrybutorów rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa IT z siatką ponad 2000 partnerów handlowych, dzięki którym z produktów DAGMA korzysta ponad 3,5 mln Polaków. W katowickiej siedzibie zatrudniamy dziś ponad 85 osób i stale się rozwijamy. Regularnie wprowadzamy też na rynek nowe, innowacyjne rozwiązania. Nasz stabilny rozwój na polskim rynku docenił magazyn Forbes (cztery nagrody Diamentu Forbesa) oraz dziennik Puls Biznesu (osiem nagród Gazeli Biznesu – ostatnia za 2015 rok).
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę.
- przekazywanie informacji dotyczących obsługi technicznej klienta, do działu handlowego i technicznego
- rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego
- konsultowanie problemów z drugą i trzecią linią wsparcia technicznego
- pomoc przy typowych problemach, występujących z produktami znajdującymi się w ofercie firmy
- wiedzy z zakresu obsługi komputera
- podstawowej znajomości systemów z rodziny Windows
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- łatwości uczenia się
- komunikatywności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole
- stabilną pracę na pełen etat w Dziale Wsparcia Technicznego w biurze w Katowicach
- stabilny poziom wynagrodzenia
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- szkolenia produktowe i dotyczące branży bezpieczeństwa IT
- pakiet socjalny, w tym m.in.:
- prywatna opieka medyczna
- wczasy pod gruszą
- wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
- bezpłatne lekcje języka angielskiego
- karta sportowa OK System
- pracę w nowoczesnych i klimatyzowanych wnętrzach budynku zlokalizowanym na osiedlu Bażantowo
- miejsca parkingowe dla pracowników firmy
- niepowtarzalną atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku