Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• Obsługa połączeń przychodzących od Klientów sieci kin (zapytania odnośnie rezerwacji biletów, zmiany rezerwacji, zagubionych rzeczy, zażaleń, reklamacji itp.)
• Obsługa korespondencji e-mail
• Zapewnienie wsparcia Klientom Unlimited
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. C1) - warunek konieczny
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 - 23:00 - warunek konieczny
• Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Dobra dykcja
• Dobra organizacja czasu pracy
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub jego wsparciu technicznym
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie - 17zł brutto/h + premię
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• Możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
• Pakiet szkoleń i możliwość rozwoju
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych