Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: SDK/014/MSZ
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT
- Prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim
- Rozwiązywanie telefonicznych i e-maliowych zgłoszeń użytkowników
- Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej
- Znajomość systemu Windows 7/8/10 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
- Znajomość pakietu MS Office, protokołu TCP/IP oraz budowy komputera
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.