Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym : złotej statuetki za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) , srebrnej statuetki za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership) oraz „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Wymagania:
- Komunikatywność i motywacja do pracy,
- Odpowiednie podejście do Klientów i Współpracowników,
- Dobra dykcja,
- Dyspozycyjność min. 30 h tygodniowo,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center na projektach z branży bankowej.
Oferujemy:
- Ciekawe projekty,
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy umowy o pracę,
- Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin,
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, opieka medyczna,
- Szkolenia - zapewniamy szkolenia z technik sprzedaży, produktów bankowych, uczymy odpowiedniego podejścia do Klienta,
- Możliwość rozwoju i awansu,
- Elastyczny grafik,
- Dobrą atmosferę, nowoczesne otoczenie i dogodną lokalizację.