Konsultant telefoniczny – Wsparcie techniczne
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KPU/035/DUY
Zadania:
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem
- Przedłużanie umów z klientami korzystającymi z danej usługi
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w ruchu przychodzącym w zakresie technicznym, serwisowym, obsługi zgłoszeń, obsługi wysyłek, obsługi sprzedaży i reklamacji (obsługa bieżąca + przyjmowanie nowych zgłoszeń)
- Doradztwo w zakresie produktowym i oprogramowania
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dyspozycyjność na poziomie 80h miesięcznie (w tym 40h w godzinach 17:00-21:00), minimum 4 razy w tygodniu po ok. 5
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Dobra umiejętność obsługi komputera
- Dyspozycyjność do pracy w jedną sobotę w miesiącu
Oferujemy:
- Niezbędne szkolenia
- Pracę w młodym i pełnym energii zespole pod opieką profesjonalnych team liderów
- Elastyczny czas pracy w godz. 9:00-21:00 - sam ustalasz grafik!
- Atrakcyjne zarobki - stawka podstawowa + prowizje + systemy motywacyjne
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Możliwość podjęcia pracy dorywczej lub związania się z firmą na stałe
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.