Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultanta w Telefonicznym Centrum Kontaktu
Nr ref.: KTCK/09/2016/GDA
Miejsce pracy: Straszyn
Główne obowiązki na stanowisku:
profesjonalna obsługa klientów (ruch przychodzący),
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów (akcje wychodzące),
prowadzenie badań rynkowych,
zapraszanie na spotkania,
pozyskiwanie informacji teleadresowych i wprowadzanie ich do systemu komputerowego
Wymagania:
komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
dobra dykcja i płynność wypowiedzi, przyjemna barwa głosu,
używanie poprawnej polszczyzny w mowie i piśmie,
sprawna obsługa komputera,
doświadczenie w telefonicznej sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
atrakcyjne wynagrodzenie,
wypłatę zawsze na czas (podstawa + premia),
pracę w systemie zmianowym: 8:00-16:00 lub 10:00-19:00,
miłą atmosferę,
wolne weekendy i święta,
bezpłatny dojazd do pracy autobusem firmowym (lokalizacja Straszyn),
profesjonalne przygotowanie do pracy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.