Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i technicznych;
- rozwiązywanie usterek z Klientem;
- udzielanie pomocy technicznej;
- weryfikacja statusu połączenia i prawidłowości w świadczonej usłudze telekomunikacyjnej;
- stały kontakt z Klientami.
- znajomości pakietu MS Office;
- dobrej organizacji pracy;
- wysokich umiejętności komunikacyjnych;
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych zgodnie przyjętymi standardami w Call Center (mile widziane doświadczenie);
- zaangażowania i wysokiej samodzielności w podnoszeniu kwalifikacji;
- wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania;
- umiejętności pracy w zespole;
- pozytywnego nastawienia do pracy.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową długoterminową;
- elastyczny grafik pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie – stawka podstawowa + premia
- realną możliwość awansu i rozwoju zawodowego;
- pakiet socjalny dla Pracowników Work Service - Program "Wyspa";
- pracę na rzecz stale rozwijającej się międzynarodowej firmy telekomunikacyjnej.
- nowoczesne warunki pracy oraz dogodną lokalizację.