Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions - underpinned by the world’s largest delivery network - Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 375,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at www.accenture.com.
Accenture Operations is one of Accenture key capabilities dedicated to work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, helpdesk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w zakresie niezgodności na fakturach
- Rozwiązywanie reklamacji dotyczących fakturowania za świadczone usługi
- Bieżąca współpraca z innymi zespołami
- Raportowanie wyników pracy
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1)
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze lub związanej z telefonicznym kontaktem z klientem będzie atutem
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem, sumienność, zdolności analityczne
- Lokalizacja: Warszawa Annopol
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy (dostarczamy usługi naszym Klientom w blisko 30 językach obcych)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientami oraz rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne rozwiązania dla biznesu
- Działanie zgodnie z filozofią Lean Six Sigma
- Możliwość współpracy i nauki od utalentowanych kolegów wspierających Twój rozwój
- Szkolenia i program rozwojowy pozwalający rozwijać Twój potencjał
- Program wprowadzający dla nowych pracowników New Joiners Programme
- Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
- Możliwość wzięcia udziału w licznych inicjatywach takich jak: Klub Książki, Klub Kuchni Międzynarodowej, Klub Biegacza Accenture, rodzinne eventy, spotkania kulturowe, zajęcia z fotografii, wspinaczka, pływanie i wiele innych
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karty multisport, ubezpieczenie na życie
- Przyjazna atmosfera pracy w wielokulturowym środowisku
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.