Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kontroler skarbowy

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
podkarpackie, Lubaczów
praca stacjonarna
2434 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kontroler skarbowy
Miejsce pracy: Lubaczów
Ogłoszenie o naborze Nr 14370

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z podatnikami.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 2 kondygnacyjnym budynku biurowym (brak dźwigu osobowego). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • obsługiwanie klientów w zakresie przyjmowania deklaracji podatkowych oraz wniosków dotyczących spraw załatwianych zgodnie z właściwością rzeczową komórki, w tym w formie elektronicznej,
  • wprowadzanie do systemów informatycznych danych szczegółowych z deklaracji oraz innych dokumentów,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej komórki,
  • udzielanie informacji z zakresu ogólnych zasad rozliczania poszczególnych podatków oraz stosowanych w komórce procedur przy załatwianiu spraw,
  • rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów zaświadczeń wydawanych zgodnie z właściwością rzeczową komórki,
  • realizowanie zadań związanych z wymianą informacji o transakcjach międzynarodowych, w tym przekazywanie wniosków o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich oraz obsługiwanie systemów wymiany informacji z tym związanych,
  • ewidencjonowanie w systemach komputerowych prowadzonych spraw na zasadach określonych w zaleceniach, wytycznych oraz podręcznikach użytkownika danej aplikacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego ponad 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, w szczególności ustawy ordynacja podatkowa, ustaw o podatku dochodowym, o podatku od towarów i usług, o podatku od spadków i darowizn oraz czynności cywilnoprawnych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Wymagane umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe