Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Opiekun Marki (Brand Manager) Gdańsk
Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej

Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej

IKEA Retail sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2369 dni temu

Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej

IKEA Retail, Gdańsk



Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi.  Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.


O Tobie:

  • posiadasz umiejętności redagowania tekstów i dar przekazywania informacji w atrakcyjny i inspirujący sposób,
  • posługujesz się poprawną polszczyzną i znasz biegle język angielski,
  • pasjonujesz się trendami społecznymi i zagadnieniami z zakresu komunikacji,
  • masz wykształcenie humanistyczne i doświadczenie w pracy związanej z komunikacją (wewnętrzną, PR, marketingową),
  • jesteś otwarty na naukę i poznawanie narzędzi komunikacji cyfrowej.

O stanowisku:


Będziesz odpowiedzialny za właściwy przekaz informacji wzmacniający wizerunek IKEA w obszarze pozycjonowania marki, osiągania celów biznesowych i polityki personalnej. Będziesz partnerem kierowników i liderów w budowaniu zaufania współpracowników do firmy i promowaniu wizji oraz wartości IKEA w naszym zespole. Będziesz mieć okazję pracować nad wdrożeniem nowego podejścia w obszarze komunikacji wewnętrznej i rozwijać w sklepie ten ważny element pracy z ludźmi.

Główne zadania:

  • tworzenie lokalnych planów komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem celów biznesowych oraz  potrzeb pracowników i całej organizacji,
  • przygotowywanie materiałów i prowadzenie akcji informacyjnych w uzgodnieniu z zespołem kierowniczym sklepu i krajowym zespołem ds. komunikacji wewnętrznej,
  • korzystanie z różnego rodzaju kanałów komunikacji w celu zapewnienia atrakcyjnego, efektywnego, prostego i inspirującego przekazu,
  • wzmacnianie wizerunku marki IKEA, poprzez tworzenie klimatu do otwartej i konstruktywnej wymiany opinii, promowanie wartości IKEA i budowanie zaangażowania i motywacji współpracowników
  • rozwijanie umiejętności komunikacji wśród liderów i współpracowników,
  • udział w krajowych i globalnych projektach oraz działaniach z zakresu komunikacji wewnętrznej, aktywne budowanie relacji i sieci kontaktów.