Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.
Główne zadania:
- nadzorowanie oraz koordynacja pracy merchandiserów na podległym regionie,
- kontakt z przedstawicielami klientów,
- raportowanie na systemie on-line wyników do Centrali.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość podstawowych zasad merchandisingu
- podstawowa znajomość zasad rozliczania umów cywilnoprawnych; znajomość MS Office
- inicjatywa, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania grupą merchandiserów,
- aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- prawo jazdy kat. B. i gotowość do pracy mobilnej
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy B2B
- narzędzia pracy (telefon, laptop, drukarka, samochód służbowy, karta paliwowa,
- świetną atmosferę w pracy oraz wsparcie managera,
- możliwość rozwoju oraz realny wpływ na kształtowanie kariery.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.