Ogłoszenie numer: 1249287, z dnia 2016-08-30
Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej wyspecjalizowana w zakresie selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej.
Od kilku lat sukcesywnie rozbudowujemy bazę o coraz to nowych Klientów.
Główna siedziba firmy znajduje się w Piasecznie k/ Warszawy.
Personel tworzący firmę PARTNER sp. j. posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki obsłudze jednych z największych tego typu Agencji w Polsce.
Nabyta w ten sposób wiedza i kompetencje, pozwala nam na profesjonalne zaspokajanie oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów z każdej branży.
W realiach stale zmieniających się potrzeb, charakteryzuje nas szczególna otwartość, elastyczność w działaniu oraz szybka i kompleksowa obsługa.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dawały Państwu najwyższą satysfakcję.
Wielu naszych klientów codziennie docenia profesjonalizm i zaangażowanie stale z nami współpracując.
Koordynator ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, w tym międzynarodowych
- zamieszczanie ogłoszeń oraz współpraca z portalami rekrutacyjnymi
- analiza i selekcja aplikacji na różne stanowiska
- przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
- wspieranie pracy koordynatorów i kierowników
- bieżące kontakty z klientami firmy
- koordynacja zatrudnienia pracowników i rozliczanie ich pracy
Wymagania
- biegła znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość komputera
- czynne prawo jazdy kat. B warunek konieczny
- wielozadaniowość
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie w rekrutacji
- mile widziany status studenta
Oferujemy
- pracę w zgranym zespole
- pracę na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku w godz. 9.0017.00
- po 3 miesiącach umowę o pracę
- narzędzia pracy (telefon, samochód służbowy)
- niepowtarzalną szansę zdobycia doświadczenia w agencji pracy oraz możliwości rozwoju przy międzynarodowych projektach
- wynagrodzenie do negocjacji