Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik Kasjerów Mazowieckie
Koordynator ds. Relacji z Klientami

Koordynator ds. Relacji z Klientami

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa Białołęka
praca stacjonarna
2794 dni temu

Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!

Dołącz do nas


Koordynator ds. Relacji z Klientami


Lokalizacja: Warszawa Białołęka
województwo: mazowieckie
Nr Ref.: NIE/30/1607/4


JEŻELI:
  • lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
  • jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
  • lubisz działać zespołowo;
  • jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
  • skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
  • masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym;
  • zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas;
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;
  • sprawny przebieg procesu reklamacji;
  • koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę) i terminowe wynagrodzenia;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników sklepu;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia;
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów;
  • realny wpływ na układanie grafiku;
  • dobrą atmosferę;
  • świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta benefit, ubezpieczenie na życie, świadczenia z Funduszu Socjalnego).

Koordynator ds. Relacji z Klientem w Leroy Merlin to człowiek, który dba o sprawną pracę zespołu Kasjerów i Doradców ds. Serwisu i Usług.
Szukamy właśnie Ciebie!

 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...