Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
Koordynator IT ds. ITSM (it service manager)

Koordynator IT ds. ITSM (it service manager)

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2606 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator IT ds. ITSM (it service manager)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IIN/224/02/17


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • administracja systemem HP ServiceManager 9.x,
  • budowa i optymalizacja procesów systemowych w obszarze zarządzania: katalogiem usług, wnioskami o informację / usługę, dostępem, incydentami i zmianami,
  • bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń użytkowników dot. funkcjonowania systemu wraz z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup wsparcia celem rozwiązania wraz z monitorowaniem i raportowaniem postępów,
  • świadczenie usług II linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych systemu,
  • utrzymanie i aktualizacja bazy wiedzy znanych rozwiązań,
  • zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
  • raportowanie z systemu na potrzeby IT i biznesu.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub pokrewne techniczne),
  • doświadczenie w administrowaniu systemem klasy IT ServiceManager,
  • znajomość zagadnień ITIL i możliwości ich praktycznego zastosowania dla procesów związanych z obsługą użytkowników,
  • znajomość popularnych systemów operacyjnych i pakietów narzędziowych (w tym Windows Srv),
  • znajomość podstaw programowania w JavaScript,
  • znajomość podstaw SQL Reporting Services i tworzenia raportów,
  • znajomość podstaw zarządzania bazami danych MS SQL,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym co najmniej komunikację i rozumienie dokumentacji technicznej,
  • gotowość do podjęcia pracy w środowisku zorientowanym na użytkowników/klientów końcowych,
  • zdolności interpersonalne i organizacyjne,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole,
  • chęć pozyskiwania wiedzy w celu sprawnego rozwiązywania problemów.

Mile widziane kwalifikacje:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zarządzaniu procesami w HP ServiceManager 9.x w oparciu o Process Designer,
  • znajomość zagadnień z usług katalogowych ActiveDirectory,
  • znajomość podstaw Enterprise Architect.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych, 
  • możliwość pracy przy realizacji zaawansowanych projektów w doświadczonym zespole z użyciem nowoczesnych technologii,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.