Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
• Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla
• Koordynacja pracowników tymczasowych
• Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału Klienta
• Raportowanie do klienta i przełożonego
• Obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
• Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
• Wystawianie faktur
• Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
Bądź na TAK jeśli:
• Posiadasz wykształcenie min. średnie i doświadczenie na podobnym stanowisku
• Bardzo dobrze znasz prawo pracy i zagadnienia z zakresu kadr (mile widziana znajomość systemów kadrowo-płacowych)
• Masz wiedzę z zakresu rekrutacji i selekcji
• Praktycznie znasz pakiet MS Office
• Odznaczasz się wysoką motywacją do pracy i samodzielnością w działaniu
• Jesteś komunikatywny i bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy
• Posiadasz prawo jazdy kat. B
Czego z nami doświadczysz:
• stałego zatrudnienia w dużej, prężnie działającej firmie światowego lidera na rynku usług HR
• dużej samodzielności, możliwości rozwoju zawodowego
• profesjonalnych szkoleń
• wynagrodzenia podstawowego oraz premii
• prywatnej opieki medycznej
Oferta dotyczy pracy stałej