W związku z rozwojem naszej organizacji poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
• Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla
• Realizacje procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem pracowników tymczasowych, sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
• Prowadzenie rozliczeń projektów po względem P&L
• Budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz pracownikami tymczasowymi
• Raportowanie
• Wsparcie działu sprzedaży w rozwoju biznesu
Wymagania:
• Min. 1 rok doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku
• Dyspozycyjność i gotowość do pracy w niestandardowych godzinach
• Znajomość przepisów prawa pracy
• Umiejętność radzenia sobie ze stresem, planowanie, komunikatywność
• Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
• Obsługa pakietu MS Office
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Bardzo dużą samodzielność w działaniu
• Wszelkie niezbędne narzędzia pracy: Telefon, Laptop, Samochód
• Niezbędne przeszkolenie
• Możliwość rozwoju zawodowego