Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator w Contact Center

Medicover Sp. z o.o.
Radom
praca stacjonarna
2365 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator w Contact Center
Miejsce pracy: Radom
Jeśli:
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku menadżerskim w strukturach obsługi klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów i liderów
  • preferowane doświadczenie w obsłudze klientów z sektora usług medycznych, finansowych bądź telekomunikacyjnych
  • samodzielność w organizacji i prowadzeniu projektów w obszarze obsługi klienta
  • j. angielski na poziomie komunikatywnym
  • umiejętności analityczne pozwalające raportować wyniki pracy zespołu i wyciągać właściwe wnioski w celu wdrażania zmian podnoszących skuteczność działania
  • skuteczność w realizacji wyznaczonych celów
Twoje obowiązki:
  • zarządzanie operacjami w obszarze powierzonych zespołów Front Office w Contact Center Medicover
  • zarządzanie oraz nadzorowanie pracy zespołu
  • realizacja celów budżetowych, efektywnościowych i jakościowych w obszarze powierzonych zespołów działu Front Office
  • analiza, monitoring i egzekwowanie wyników pracy podwładnych
  • motywowanie, coaching i dbanie o rozwój członków podległego zespołu
  • dbanie o profesjonalną obsługę Klienta, zarządzanie jakością obsługi i jej doskonalenie
Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bony świąteczne oraz premia roczna
  • narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon komórkowy
  • dużą samodzielność
  • doświadczenie w dużej międzynarodowej organizacji
  • możliwość uczestniczenia w projektach i szkoleniach rozwojowych
  • kurs języka angielskiego
  • salsa dwa dni w tygodniu :)
  • przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • benefity (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet  Multi Sport, Multi Kino, Multi Teatr, ubezpieczenie NNW, bony świąteczne, szeroka oferta zniżek na produkty w ramach platformy zakupowej Medicover_Benefits, bezpłatny dostęp do platformy MedicoverGO oferującej indywidualne plany dietetyczne i treningowe, możliwość skorzystania z szerokiej oferty akcji profilaktycznych oraz oferty zniżek na usługi oferowane przez inne spółki w ramach Grupy Medicover)
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...